Üldtingimused
E-poe üldtingimused
1. E-poe üldtingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient), kes soovivad tooteid soetada Müüja
E-poodi kasutades.
2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendil E-poest ostmisel Müüjaga tekkivaid
õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad
Hinnad
1. Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata.
2. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on hind muudetud/muutunud
pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad
tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
4. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise
viisile ja kaalu väljaarvutamisele ( peale koguse ja mahu kindlaks tegemisel saab täpse summa
välja arvutada ).
Makseviiside kirjeldus ja valuuta
1. E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti
pangakontodega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital). Arveldamise valuuta
on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.
Toodete tellimise tingimused
1. Toodete tellimiseks ei pea Klient end registreerima E-poe kasutajaks.
2. Klient valib soovitud tooted, määrab iga toodete koguse ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab
tellimuse.
3. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe kasutustingimustega ning
kohustub neid täitma.
4. Tellimuse vormistamisel on Klient kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed:
ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/alev/alevik/küla,
maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
5. Juhul kui Kliendi ja toote saaja aadressid on erinevad, peab Klient esitama ka andmed saaja kohta.
6. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja toote
tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga
ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
7. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud
kohaletoimetamise viisile.
8. Kliendi poolt kinnitatud tellimuse eest on Müüjale võimalik tasuda pangaülekandega.
9. Tellimus jõustub pärast kauba eest tasutud summa laekumist Müüja pangakontole.
Tellimuse koostamine
1. Valige toode ning vajutage toote juures olevale nupule “Lisa ostukorvi”. Toode liigub automaatselt
ostukorvi.
2. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi näete pidevalt lehe üleval paremas
nurgas.
3. Kontrollige ostukorvis olevaid tooteid ja koguseid. Vajadusel muuda kogust või kustutage vajutades
kirjale “eemalda”. Peale koguse muutmist salvestage koguste muudatused. Ostuprotsessis edasi
liikumiseks vajutage rohelisele nupule “Telli”.
4. Kauba saaja , kauba maksja – palun täida vajalikud lahtrid. Vali tarneviis. Kui valite tarneviisiks "Tulen ise järgi", siis palun märkida kommentaaridesse kauplus, kuhu soovite järgi tulla.
5. Valige tarneviis ja vajutage nuppu “Telli”.
6. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Müüja Teile "Tellimuse kinnitamise" teate, mille alusel tuleb Teil
tellitud kauba eest tasuda Müüja pangakontole.
Arve tasumine
1. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda pangaülekandega Müüja arveldusarvele. Ülekandega
tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-kirjaga saabunud arvelt.
2. Tellimuse tasumistähtaeg on 5 tööpäeva. Tellimus tühistatakse tasumistähtaja ületamisel.
3. Peale makse laekumist müüja väljastab kauba kliendi poolt valitud tarneviisil.
Tellitud kauba saatmine
1. Tellitud tooted lähetab Müüja Kliendi soovitud aadressile viimase poolt valitud transpordiga.
2. Üldjuhul lähetatakse tellitud toode ( tooted ) 2-5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
3. Eesti piires jõuab toode sihtkohta maksimaalselt 2 tööpäeva jooksul pärast tellitud toote lähetamist.
4. Saatekulu tasub Klient. Saatekulu lisatakse toote tellimuskinnitusele.
5. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid.
6. Saatekulu määratakse kauba pakendiga kaalu ja suurust arvestades.
7. Erimõõtmeliste toodete kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku
Transport
1. Tulen ise järgi - kaubad saab kätte Baseilo kauplustest (Rakvere, Jõhvi, Tapa, Paide, Narva) – kui kauba eest on tasutud.
2. DPD Kuller - kullerteenusega Kliendi aadressile.
3. Postiga - pakkide väljastamine pakiautomaatidesse (Smartpost; Omniva pakiautomaat)
Müüja kohustused
1. Müüja kohustub Kliendini toimetama korrektse ja komplektse toote.
2. Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik kliendi kirjalikud pretensioonid.
3. Müüja kohustub Kliendi pretensioonid lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni
põhjused on Kliendist mittesõltuvad.
4. Müüja kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toote üleandmisel Kliendile.
5. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui
kahju või toote viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist
Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud).
Tellimuse tühistamine kliendi poolt ja toote tagastamine
1. Kliendil on õigus taganeda tellimusest osaliselt või täies ulatuses kuni 14 päeva pärast arve
tasumist.
2. Tellimuse tühistamiseks peab Klient Müüjale esitama kirjalikult või e-posti teel avalduse.
3. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Klient näitama ära pangakonto numbri
ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
4. Sularaha tagasimakseid Müüja ei teosta.
5. Juhul kui Klient taganeb tellimusest, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest
arvates.
6. Tagastatavad tooted peavad olema avamata originaalpakendis koos kasutusjuhendite ja muu
dokumentatsiooniga..
7. Tagastatava tootega peab kaasa saatma originaalarve.
8. Juhul, kui Kliendi poolt tagastatud toode on kasutatud, on Müüjal õigus tagasimaksest keelduda.
9. Dokumentide ja toote kontrollimise järel saadab Müüja Kliendile tühistamise teate koos
kreeditarvega (maha arvatakse saatmisega seotud kulud).
10. Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete eest tasutud summa (va toodete saatmise kulud)
hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate ja toote saamisest arvates.
11. Kui toode on defektiga või oleme saatnud eksikombel vale toote, siis katab transpordi kulud müüja.
11. Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust toode ümber vahetada mõne muu toote vastu.
Lisanduvad kulud kannab Klient.
Tellimuse tühistamine müüja poolt
1. Müüjal on õigus tühistada tellimus osaliselt või täies ulatuses juhul kui tellitud toode on lähetamise
ajahetkeks läbimüüdud või osutunud praagiks. Selleks võtab Müüja Kliendiga ühendust 2 tööpäeva
jooksul e-posti või telefoni teel ja teavitab Klienti tekkinud probleemist.
2. Tagastamisele kuuluv summa kantkse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses
või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustoode, osaline tasumine vms).